Terima Hadiah Dari Blogger Rabia Adawiyah

Assalamualaikum
Bismillah

Hari ini aku terima hadiah dari Blogger Rabia, sempena hari jadi aku yang dah lama berlalu (Bulan Jun lagi). Malu sebenarnya hahaha.. Tetapi aku hargai sangat setiap pemberian daripada rakan-rakan blogger semua. 

Dried Baby Breath Mini Bouquet

Rabia hadiahkan Dried Baby Breath Mini Bouquet warna merah hati. Memang comel dan cantik sangat. Jarang sebenarnya dapat hadiah. Hahaha. 

Apapun terima kasih sangat atas pemberian ini. Bolehlah letak kat meja sebagai hiasan. Semoga dimurahkan rezeki selalu buat Rabia. 

Sii Nurul

Fulltime sabahan blogger since 2015 who love to write and sharing in her blog. Married with Mohamad Syafrie

4 Ulasan

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.

  1. Sweetnya siap bagi bunga gitu... Moga berlipat ganda rezeki si pemberi :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah semoga mewah rezeki selalu sis Rabiahtul dan juga sis Nurul. Maaf nak tanya, bagaimana cara nak verify address di Google Adsense. Baru2 ni, Google Adsense minta saya buat verify address dan disebabkan saya masih lagi tak dapat PIN yang sepatutnya diposkan ke alamat rumah saya, iklan yang ada di blog saya www.kiddieoasis7.blogspot.com dah dihentikan. Sis ada apa2 cadangan ke bagaimana saya nak verify address tanpa memerlukan PIN? Terima kasih

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, happy belated birthday to you, sis.. Semoga awak dikurniakan kesihatan yang baik.. Cantik bunga baby breath tue, akak pun suka jugak baby breath nie, comel jea..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama