Review Jus Dara Vogue Untuk Kesihatan Dalaman Wanita

6

Assalamualaikum

Bismillah

Dulu ketika masih belajar di Universiti, roommate aku selalu cerita pasal jamu. Katanya orang perempuan ni kalau betul-betul nak jaga badan kena amalkan makan jamu. Aku tak tahu rupa jamu ni macam mana. Minum pun tak pernah. Dengar sahaja perkataan jamu dah terbayang "tak sedap dan pahit". 

jus-dara-vogue

Sejak dah meningkat dewasa umur 20-an ini ada jugalah kesedaran nak jaga kesihatan dalaman. Cuma nak cari produk yang betul-betul sesuai ini memang payah juga. 

Tiada istilah malas berusaha bagi yang sangat menitikberatkan aspek penjagaan kulit wajah dan diri. Wanita ini kena sentiasa yakin setiap individu itu mempunyai kecantikan tersendiri asalkan rajin dan konsisten.

Dalam banyak produk kesihatan untuk wanita, aku sekarang tengah amalkan JUS DARA VOGUE yang dikeluarkan oleh Syarikat Teja. 

Apa yang menarik dengan Jus Dara Vogue ini ialah kandungan bahan yang ada dalam jus ini mempunyai 12 jenis ramuan semula jadi yang terpilih. Antaranya ialah :
  • Madu
  • Delima 
  • Kurma 
  • Kacip Fatimah 
  • Epal 
  • Manjakani 
  • Akar Serapat 
  • Sireh 
  • Pegaga 
  • Kunyit Hitam
  • Vitamin C
  • Lobata

jus-dara-vogue

Packaging & Texture

Jus Dara Vogue ini dalam bentuk paket. Bukan serbuk tau. Dalam 1 kotak ada 15 paket. Mudah untuk dibawa ke mana sahaja. Cara minum pun sangat mudah kerana korang dah tak perlu bancuh lagi.
jus-dara-vogue
Harga Jus Dara Vogue 
Semenanjung RM 49
Sabah / Sarawak RM59

Cara Pengambilan Jus Dara Vogue

Cara minum Jus Dara Vogue ini pun mudah sahaja. Hanya perlu ambil 1 paket setiap pagi dan 1 paket setiap malam. Koyakkan dan kemam sehingga habis. 

Review Jus Dara Vogue Untuk Kesihatan Dalaman Wanita

Selepas hampir seminggu minum, aku dapat rasakan beberapa perubahan yang ketara iaitu dapat mengempiskan perut (buang angin dalam perut). Jus Dara Vogue membantu dalam mengawal nafsu makan aku. Rasa macam kenyang selalu selepas minum jus ini. 

Selain itu, apa yang aku suka sekali dengan Jus Dara Vogue ini ialah dapat mengawal masalah kitaran haid aku yang tidak stabil dan mengurangkan keputihan. 

Jus Dara Vogue ini memang sangat mudah untuk di minum. Boleh diminum sebelum sarapan pagi. Dan sebelum makan malam. Korang tak payah susah-susah lagi nak bancuh. 

Selain itu juga produk ini diluluskan oleh KKM & mempunyai sijil HALAL dari JAKIM. So tak perlu risau

Jus Dara Vogue juga mempunyai rasa yang hampir sama dengan buah delima. Mak aku pun suka makan juga. Bukan orang perempuan saja tau boleh minum, orang lelaki pun boleh juga minum. Rasa jus ini pula masam manis. Senang untuk ditelan dan yang tak biasa minum jamu pun aku percaya korang takkan ada masalah punya minum jus ini. 

Alhamdulillah, so far aku memang suka dengan jus ini. Rasa macam 1 kotak tidak cukup pula. Nak lagi berkesan kena banyakkan minum air juga tau. Di samping itu amalkan juga makan makanan yang berkhasiat dan jangan lupa untuk bersenam. 

Pencarian Agent & Dropship

Sekiranya korang berminat dalam bisnes ataupun sedang mencari side income, aku cadangkan korang cuba jadi agent & dropship untuk Jus Dara Vogue kerana mereka sedang membuka peluang kepada anda yang mahu menjadi agent & dropship. Korang boleh cuba dulu produk ini. Kalau rasa sesuai dengan korang bolehlah mencuba kan untuk jadi stokis Jus Dara Vogue pula. 

Jadi, kalau korang berminat nak join nak jadi agen dan dropshipper boleh hubungi team Jus Dara Vogue. Untuk maklumat lanjut tentang Jus Dara Vogue ini, boleh klik pautan link  di bawah : 

Facebook Instagram  | Website

Catat Ulasan

6Ulasan

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.

  1. Wah. saya da mula minum jus dara tapi bukan jus daya vague la, dari f6. Itupun mak yang belikan. memang bagus untuk penjagaan dalaman wanita. sekarang, bila mak da xminum. kita pun xminum la hahah hanya makan Vit C ja. btw, good review kak!

    BalasPadam
  2. Khasiat yg baik.
    Thanks review ya, info bermanfaat.

    BalasPadam
  3. Review yang menarik..nnt nak cari produk ni

    BalasPadam
  4. Menarik... Yang penting halal tu...

    BalasPadam
  5. So far kak nina just amalkan jamu tradisional jer, belum pernah yang moden gini. Pasni leh laaa try yang ni

    BalasPadam
  6. byk khasiat betul! jamu lagi bgos dari product

    BalasPadam
Catat Ulasan

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !