Ebook Pertama Dah Siap

5
Assalamualaikum
Bismillah

Alhamdulillah, MasyaAllah tak sangka semuanya dipermudahkan. Akhirnya Ebook pertama dah siap! Korang boleh dapatkan ebook pertama aku secara percuma di Telegram Belajar Buat Blog.

Pertama kali buat ebook sendiri jadi mungkin banyak sangat kekurangan dalam ebook tu. Aku buat ebook tu sebab senang nak jelaskan dengan lebih terperinci tutorial step by step buat blog. 


Kalau buat ebook ni senang sikit nak letak gambar banyak-banyak. Selain itu, salam masa yang sama nak buat marketing jugalah untuk tarik lebih ramai followers join telegram. 

telegram belajar buat blog

Apabila dah post ebook kat telegram tu aku tak sangka juga dapat sambutan yang baik. MasyaAllah. Rasa penat siapkan artikel dan ebook dalam masa 2 minggu tu berbaloi sangat. Walaupun sekadar free ebook.

Ramai juga yang chat nak minta ajar macam-macam kat blog. Aku memang nak ajar juga sebenarnya cuma nak buat tutorial memang ambil masa. So aku harap korang boleh sabar menanti konten yang lain. InsyaAllah sedang usahakan untuk siapkan next ebook lagi. 

Untuk blog ini aku bukan kejar trafik sangat sebenarnya jadi aku nak buat artikel yang berkualiti supaya aku boleh kongsi banyak benda dengan korang. 

Ada juga yang chat sanggup bayar untuk aku buat topik tertentu. Terharu sebenarnya. InsyaAllah aku akan buat yang terbaik dan semampu yang boleh. Doakan ya~

Jangan lupa follow blog dan media sosial belajar buat blog untuk konten menarik berkenaan blog.
Tags

Catat Ulasan

5Ulasan

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.

Catat Ulasan

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !