Road to 12M Pageviews Achieved!

Assalamualaikum
Bismillah

Alhamdulillah, selepas 4 bulan akhirnya road to 12M pageviews achieved! Sejak berkahwin, aku dah kurang aktif dengan kerja-kerja blog. Cuma nak fokus menulis di blog aku yang lain.

Cuma belakangan ini, semakin hari kos sara hidup semakin tinggi. Walaupun hidup kami masih berdua tetap terkesan dengan kos sara hidup yang meningkat.

Sebenarnya cukup saja makan dan minum. Cuma apabila fikirkan keluarga dan adik-beradik, aku rasa perlu untuk lebih bekerja keras lagi. 


Nak cerita pasal blog nie aku pun tak tahulah sebab konten kat blog ni pun dah jadi caca-merba. Kalau dulu aku banyak fokus dengan niche blogging. 

Sejak aku asingkan niche blog ke Belajar Buat Blog memang aku sendiri tak tahu apa nak fokus dah. 

Nak cerita pasal SEO pun susah sebab dah tak macam dulu. Nak buat konten yang mengikut trend kadang memenatkan. 

Aku tahu apa yang aku perlu buat untuk kekalkan momentum blog. Aku tahu artikel apa yang boleh naikkan ranking dan SEO blog. Cuma artikel tu kadang tidak menarik minat aku untuk dikongsikan di blog. 

Aku rasa seperti hilang arah menulis blog. Penatlah macam nie huhu..

Sii Nurul

Fulltime sabahan blogger since 2015 who love to write and sharing in her blog. Married with Mohamad Syafrie

4 Ulasan

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.

  1. Wahh congrats.. Aini msh low but its ok.. lama2 jadi bukit kan..hehe

    BalasPadam
  2. Waaa tahniah Nurul.. keep it up dan teruskan berkongsi ..

    BalasPadam
  3. Wow...Tahniahhh!!! Yela kan, kadang tuu topic nya kurang menarik bagi kita tapi trending pulak ek..Semoga mendapat idea Dan ilham untuk terus berkongsi cerita Dan achieve more in dunia blogging ❤️🩷

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama