Dadu Free Monopoly Go!

Assalamualaikum
Bismillah

Mula-mula main tu memang susah nak dapatkan dadu. Tetapi kalau dah dua tiga kali main tu dah boleh agak masa untuk dapatkan dadu monopoly go

Biasanya aku main monopoly go ini pada waktu malam sebelum jam 12 kerana setiap hari ada daily rewards yang diberikan.

Monopoly Go

Sebelum keluar aku akan pastikan Sheild penuh dan duit yang ada tidak banyak haha. At least klau ada shield pihak lawan tak dapatlah nak musnahkan property tu. Dan kalau duit tak banyak pun taklah juga dorang dapat ambil banyak kan. Haha

Dadu Free Monopoly Go

Sepanjang main permainan ini tak pernah lagi aku claim mana-mana dadu monopoly go percuma. Sehari aku dapat 3000 lebih dadu pun dah kira banyak dah. 

Aku main santai saja. Melainkan korang jenis nak ranking dan kalahkan orang lain. 


Sekiranya korang mencari Free Dice Links bolehlah claim kat bawah. 

Monopoly Go! Free Dice Links

Berikut aku kongsikan kepada korang semua link dadu percuma Monopoly Go. Mungkin ada link yang sudah ditebus dadu percumanya, jadi test sahaja satu-satu, manalah tahu dapat.

Selain itu, korang juga boleh exchange card dengan kawan-kawan yang lain untuk dapatkan rewards menarik Monopoly Go! Yang penting korang tau id kawan korang apa. 

Dadu Free Monopoly Go

Aku dan adik aku just exhange cards sahaja. Mana-mana cards yang extra tu aku bagi kat adik aku. Dan mana yang aku belum ada lagi aku minta adik aku. Jadi jimat masa hehe.

Dan jangan lupa join tournament untuk hadiah yang menarik. 

Sii Nurul

Fulltime sabahan blogger since 2015 who love to write and sharing in her blog. Married with Mohamad Syafrie

2 Ulasan

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.

Terbaru Lebih lama