Lukisan Digital Cuya - Lukisan Tanpa Muka

Assalamualaikum
Bismillah

Korang ada join tak Giveaway Contengan Cuya? Alhamdulillah, rezeki tahun 2022 menang giveaway. Dah lama tak join dan memang jaranglah menang hahaha xD

Tidak mengharap juga pun menang sebab nak support member blogger saja. Tetapi tak sangka juga terpilih. Apapun bersyukur sebab bukan senang juga nak buat lukisan digital ni. 

Lukisan Digital Cuya - Lukisan Tanpa Muka

Aku memilih lukisan tanpa muka untuk hadiah giveaway. Mulanya nak lukisan potret berwajah tetapi tak jumpa gambar yang sesuai. 

Inilah hasil tangan Cuya ~

Lukisan Digital Cuya - Lukisan Tanpa Muka


Sekiranya korang berminat dengan lukisan digital korang boleh beli kat Kedai Shopee Cuya ya. Lukisan serendah 0.50 sehingga RM9.00 sahaja.