Dikuasakan oleh Blogger.

Lirik Lagu "SAKIT" - Zynakal ft Yonnyboii

Assalamualaikum
Bismillah

Lirik Lagu "SAKIT" - Zynakal ft Yonnyboii 


[Yonnyboii]
Kalau kau rasa tak dihargai
Tutuplah mata, peganglah hati
Kalau kau rasa diri kau sunyi
Jangan bersedih
Aku disini

Walau hidupmu tumpas
'Ku akan beri kerjasama
Bangkit wahai kawan, hidup ini tak sempurna

Jangan selalu bersedih
Kujuga selalu terleka
Kesilapan lama bakal jadi rama-rama


[Zynakal]
Tapi aku sakit bila ramai keji
Sakit aku bukan sakit dihati
Jadi sakit aku pendam sendiri
Rasa sakit ini tak akan berhenti

Mengerti
Kuterpaksa hadap walau penat lari
Kuterpaksa jatuh bila penat diri
Kuterpaksa hilang walau ramai cari

Aku lupa ingatan
Jadi tolong ingatkan
Saat luar kawalan
Jadi tolonglah pesan

Tolonglah aku kawan
Aku ni manusia
Kubuat kesilapan
'Ku manusia biasa

[Yonnyboii]
Percayalah
'Ku yang berikan tangan
Jika engkau memerlukan
Jadi tolong jangan segan

Kalau kau rasa tak dihargai
Tutuplah mata, peganglah hati
Kalau kau rasa diri kau sunyi
Jangan bersedih
Aku disini

Walau hidupmu tumpas
'Ku akan beri kerjasama
Bangkit wahai kawan, hidup ini tak sempurna

Jangan selalu bersedih
Kujuga selalu terleka
Kesilapan lama bakal jadi rama-rama

[Zynakal]
Tapi aku sakit bila ramai keji
Sakit aku bukan sakit dihati
Jadi sakit aku pendam sendiri
Rasa sakit ini tak akan berhenti

Mengerti
Kuterpaksa hadap walau penat lari
Kuterpaksa jatuh bila penat diri
Kuterpaksa hilang walau ramai cari

Kau kenal aku siapa
Yang dulu bukan aku
Masa tu aku gila
Kusendiri tak tahu

Apa yang sudah jadi
Kurasa macam mimpi
Hanyut di realiti, kesannya hari ini

Penyakit tiada luka
Sakit tiada parut
Sakitnya di kepala
Bercelaru mengarut
Tindakan luar biasa
Marah terus mencarut
Lupa semua kata
Rasa nyawa tercabut

[Yonnyboii]
Aku faham
Apa yang kau rasa
Janganlah kecewa
'Ku sentiasa ada

4 ulasan:

  1. lagu baru ke ni ? akak mmg x update sngt hehe lagu2 bru ni..

    BalasPadam
  2. siapa penyanyi pun ray x kenal. bila masuk bab bab ni memang ketinggalan sikit XD

    BalasPadam
  3. Suka dengar lagu ni..mcm kena dgn situasi saya haha

    BalasPadam
  4. banyak kali juga tengok sebab diorang punya prop

    BalasPadam

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.