Dikuasakan oleh Blogger.

Lirik Lagu Terima Kasih – Aizat Amdan & Faizal Tahir

Assalamaulaikum
Bismillah


Lirik Lagu Terima Kasih – Aizat Amdan & Faizal Tahir


Percaya padaku tak akan ku lupakanmu
Walaupun ku jauh ku sentiasa milikmu
Andainya kau rasa perlu
Luah saja sedia ku mendengar

Terima kasih untuk semua
Takkan ku lupa
Sabar menanti ku kan kembali
Aku berjanji

Hanya satu ku pinta
Percaya pada diriku
Hatiku hatimu serahkan pada yang satu
Andai bersalah maafkan ku

Sesungguhnya
Tiada yang sempurna

Terima kasih untuk semua
Takkan ku lupa
Sabar menanti ku kan kembali
Aku berjanji

Bertahan walau apa tak kira apa saja
Bertahan walau apa bersama selamanya

Terima kasih
Terima kasih
Untuk semua
Takkan ku lupa
Sabar menanti
Ku kan kembali
Aku berjanji

Aku bersyukur pada yang satu
Sempurna kita kerananya
Ku kan selalu
Ada untukmu


Lagu Faizal Tahir tidak pernah mengecewakan! Kali ini gandingan hebat bersama Aizat Amdan. 

14 ulasan:

  1. Kinah suka lagu ni. Faizal tahir dan aizat memang mantop

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeaa sy pun suka juga lagu nie..sentimental & menyentuh hati

      Padam
  2. Lirik ngan melodi dia cun! kraya diaorang selalunya menyentuh hati

    BalasPadam
  3. suka dgr lagu ni =) cntik pula baju durg ni tau. pikiran kaka ni skrg mlayang suda cari baju untuk raya haji ! peuww ! hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha Kak Jun awal betul bhaa mao mencari baju raya haji haha xD
      Semangat ohh

      Padam
  4. saya suka dengar lagu ni.. lagu kullu hubbi pun best. sedih tengok official video dy lagu kullu hubbi. Nyanyian Aizat, Faizal Tahir, Mu'adz Dzulkefly and Noh Salleh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup sy pun suka lagu Kullu Hubbi.. one of my fav song as well..

      Padam
  5. Suka lagu nie.. Gandingan yang ohsem..

    BalasPadam
  6. best gabungan mereka berdua, suka dengar suara diorang.
    selamat hari raya nurul :)

    BalasPadam
  7. Dua ni kalau gabung memang kebabomm lagu...best lagu ni

    BalasPadam
  8. Selamat Hari Raya! 😉
    Done follow blog ini hehe.

    BalasPadam

Terima kasih kerana singgah ke Blog Sii Nurul. Jika ada sebarang pertanyaan, komen, penambahbaikan, cadangan mahupun pandangan. Boleh tinggalkan jejak anda.