Cashout SushiVid Kali Ke-3

Assalamualaikum
Bismillah

Alhamdulillah, rezeki datang dengan izin-Nya. 2 bulan yang lalu aku telah join SUSHIVID yang masa tu memang hangat dalam kalangan blogger. Aku pun tidak ketinggalan juga untuk join dan share pengalaman join SushiVid. Setelah agak lama menyepi akhirnya Cashout SushiVid Kali Ke-3 aku telah diluluskan. Beberapa hari lepas tu ada lagi income naik. 

Tak kumpul banyak mana pun.

Baru-baru ini aku agak kurang update blog dan promote affiliates, ataupun mana-mana web untuk mendapatkan pendapatan sampingan disebabkan oleh masalah kesihatan dan keutamaan diberikan terhadap pembelajaran aku buat masa sekarang. Banyak perkara yang jadi sepanjang tahun ini. 

Aku percaya rezeki Allah itu tidak pernah salah alamat yang penting kita berusaha dan tidak putus asa. Syukur Allah limpahkan rezeki kepada aku dengan rezeki lain walaupun bukan dengan berblog.

Walaupun aku kurang update tentang SushiVid tetapi syukurlah ada juga income sedikit sebab sebelum ini aku gagahkan diri promote referral link kat email kawan-kawan hehe. Mungkin kalau korang muka email, asyik-asyik nampak nama aku ja muncul kan invite sana-sini. huhu.

Apapun yang sudi terima invitation SushiVid aku tu, terima kasih sangat-sangat!

Sekarang nie ada banyak tau kempen yang dijalankan di SushiVid. Aku pun ada lebih kurang 3 prorosal dah telah dihantar. Haha mencuba nasib mana tau rezeki proposal diterima. 



Aku menyeru kepada rakan-rakan blogger untuk mencuba nasib dengan Sushivid walaupun tak yakin proposal tue diterima atau tidak hahaha. Yang penting usaha ja. #YakinSakBah

Yang belum pernah join lagi bolehlah >>SIGN UP<<